Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is…

…Macklemore & Ryan Lewis in concert, best wel een beetje veel water, de meest schattige steegjes die je je maar kunt voorstellen, de alom geprezen Zweedse choklad bullar (en daarbij m’n meest favoriete fika snack in Zweduh), de onontkoombare H&M, zo’n vijf verschillende pubs en een feestje op het water, een ontzettend grote hoeveelheid aan ontzettend schattige cafeetjes en restaurantjes, hét kasteel van alle koninkjes der Zweden, geheel toevallig het gebouw waar Spotify is gestart EN een wilde moose op de terugweg. Kortom; ik zag Stockholm en daarbij het meest noordelijke stukje wereld wat ik ooit heb gezien!

 

20131004_154358

 

20131004_161041

macklemore ryan lewis concert stockholm zweden

macklemore ryan lewis concert stockholm zweden

20131005_110417

 

stockholm zweden

20131005_023407

P.S. Don’t worry, zelfs mijn meesterbrein wist niet dat Spotify een Zweeds bedrijf was.

6 thoughts on “Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is…

Leave a Reply

