Gewoon

Dit was weer gewoon zo’n dag waarop ik welgeteld vijf stukken cake of taart of brownie at, gewoon zo’n dag waarop school weer heerlijk verbazingwekkend goed het spreekwoordelijke bloed onder m’n nagels vandaan haalde (dat hele verhaal verklaar ik wel eens nader tijdens een echt gesprek op Hollandse bodem) (of ik moet tijd teveel hebben en een ontzettende drang om het hele verhaal uit te typen) (oké dat wordt die Hollandse bodem dus) en gewoon zo’n daggie waarop ik weer m’n goede inzet en gepassioneerde ambitie toonde door wederom te werken bij Tufvan. En dat dan afsluiten met de verjaardag van Danish Simon en een door z’n oma zelfgemaakte chocoladetaart (jup, één van die vijf stukjes). Gewoon zo’n dagje weet je wel. Top.

2 thoughts on “Gewoon

  1. Vertel maar op Zweedse bodem binnenkort!! Trouwens… Die eerste zin, tevens 4/5 deel van je verhaal, is moeilijk lang. Maar ik heb ‘m door🙂
    Danish Simon, leukie?

Leave a Reply

