Fietsenmakerkoffie

Ik kon me al niet voorstellen hoe ik een half jaar lang op een fiets kon zitten zonder ook maar één keer een gat in die band zien te werken. Dus daar was ‘ie dan: m’n allereerste Zweedse lekke band. En daarbij m’n allereerste bezoekje aan de Zweedse fietsenmakert (waar ik overigens gewoon op gratis koffie en kanelbullar werd getrakteerd, wat dat betreft mag die band wel wat vaker onder m’n sjees-kunsten bezwijken) die dat bandje na een klein uurtje weer vol lucht aan me opleverde. Voor 170 kroontjes, dat dan weer wel.

5 thoughts on “Fietsenmakerkoffie

  1. je had beter op moeten letten bij de lessen bandenplakken van je vader, dan had je die 170 kronen in je zak gehouden

    1. Ja maar vader, ik heb toch helemaal geen bandenplakspullies hiero.. Plus het kwam met bakken uit de hemel! Anders had ik uiteraard die geleerde skills even in de praktijk gegooid, dat begrijp je.

  2. Bandenplakspullies zijn natuurlijk ook niet te koop enzo. En je hebt natuurlijk ook geen hal enzo, waar je je fiets ondersteboven had kunnen zetten enzo. Allemaal erg lastig wel…

      1. Ga nou niet zo lelijk doen tegen mijn. Ik ben niet zomaar de eerste de beste. Patrick, je patje, Pattie Pattie, je weet wel.
        Dus kom nou niet praten met sarcasme!

        Kusje, Pattie Pattie

Leave a Reply

