Gelukkig met een lekke band

Ja hoor. Daar was ‘ie dan. Bandje twee. Zo lek als een mandje. En dus ook fietsenmakerbezoekje twee voor de Zweedse vriendenprijs van 100 kroon. Ga toch fietsen stelen.

Wat er nog meer was deze dagen? Ont-zet-tend veel genot met m’n Nederlandse toppers die nog tot maandag top zitten te blijven zijn hier. Ik zal niet teveel prijsgeven over gisteravond (ik weet niet of dat voor alle ogen/oren hier bestemd is) maar samengevat was de avond onvergetelijk (voor sommigen wel vergetelijk, maar dan op een andere manier) en hebben Ano, Mel en Ils Holland even heel erg op de kaart gezet. Nu liggen de drie meiden in kwestie voor pampus op hun meer dan comfortabele (lucht)bedjes en doen ze een powernap voor vanavond. Uiterst belangrijke zaken.

Verder wil ik hier nooit meer weg en heb ik van Ils een dansende en zingende sinterklaasknuffel gekregen. Ik ben zo gelukkig op dit moment.

20131114_182250

Op het grootste kerstmarktje van Scandinavië (heb een klein vermoeden dat het vak overdrijven hier redelijk in de praktijk gegooid is) met de Kerstman. Moest toch ergens aan m’n trekken komen nu ik die hele intocht misloop.

20131115_191035

Het Nederlandse stelletje compleet aan de tapas. Was best wel heel erg lekker.

20131115_231520

Waar het allemaal gebeurde

20131116_001350

Stallarna Marketing

Leave a Reply

