Geroosterde broccoliroosjes uit de oven met zoete aardappel en gekruide, scrambled witvis

In werkelijkheid hakte ik een broccoli en zoete aardappel in stukken, goot ik er een paar eetlepels olijfolie overheen en leegde ik m’n basilicumpotje over het geheel om het vervolgens vrolijk (en heel makkelijk) (of lui) 20 minuten in de oven te zetten. Ondertussen gooide ik m’n diepvriesvissie in het pannetje die het niet helemaal in z’n geheel overleefde vanwege het iets te weinige olie dat ik in dat pannetje stopte (of gewoon vanwege m’n belabberde kookkunsten) en dus in allemaal stukjes (daar is de scrambled witvis) in m’n koekepan eindigde. No problemo, je kan ‘t toch niet heel opeten. Toch mam?

 

7 thoughts on “Geroosterde broccoliroosjes uit de oven met zoete aardappel en gekruide, scrambled witvis

  1. Hallo Lisanne, weer eens een opmerking om te laten merken dat ik alles volg, waarom gaat het altijd over feest of eten?🙂
    Groetjes je ome Frans

    1. Hallo oompje, dat doet me goed, zo’n reactie!
      En zonder eten geen leven en zonder feesten eigenlijk ook niet, vandaar dus gok ik zo! GROETJES UIT HET ONDERGESNEEUWDE VÄXJÖ!!!!

Leave a Reply

