Ik wil nog superveel

Eén ieniemienie klein weekje nog. Dat is precies de tijd die ik nog op dit verschrikkelijk allermooiste campusje kan besteden. En ik wil nog ontelbaar veel fika’s houden, feestjes afgaan, restaurantjes uitproberen, Zweedse gehaktballen eten, rondjes om het meer lopen, werken bij Tufvan, chokladbullars vreten, fietsen door Växjö, kampvuren maken bij het kasteel, pre-party’s geven, door de Zweedse sneeuw slenteren, boodschappen doen in de Willy’s, zwemmen in ‘t meer… Van mijn part maak ik nog drie van die onuitstaanbare examens; als ik daarvoor alle tijd van de wereld op het universiteitje terugkrijg, vind ik het allemaal helemaal prima, best en eigenlijk ook wel heel erg fantastisch.

20131207_214202_edit0 20131211_214252 20131212_003340

Leave a Reply

