Appel en mozzarella op je tosti. Ja echt.

appel-mozzarella

Google ik zojuist op de term ‘tosti appel mozzarella’, krijg ik niks. NIKS! Google kent gewoon geen tosti’s met appel en mozzarella. De combinaties met pesto, tomaat en mozzarella of appel en kaneel (en eventueel een rozijn) vliegen je om de oren, maar mijn killercombo is nergens te bekennen. Je begrijpt dat ik aan mezelf – en m’n tot voorheen altijd vrij goede smaak – begon te twijfelen en dat mijn onzekerheid toenam. Google-en en dan geen passende resultaten krijgen, dan zijn je gedachtes wel echt van niveautje onder de maat geloof ik…

Dus om de komende lichting appel-mozzarella zoekers een mental breakdown te sparen, introduceer ik bij deze een machtig mooie combi voor je tosti, op je cracker of gewoon los op een bordje met je appel in stukjes en dan lekker oplepelen of -vorken met je lepel of vork. Want dat kan ook gewoon, de bazencombi dat ‘t is.

Oh, en vergeet het magische snufje kaneel niet toe te voegen voordat je het geheel in je magno of tosti-ijzer stopt. Net ff dat beetje extra waar het in het leven altijd om te doen is. 

Leave a Reply

