De jeugd van vroeger

Dikke respect en een hoop medelijden voor de jeugd van vroeger, want halleluja hoe hebben zij in godsnaam een scriptie geschreven zonder computer en ctrl+c/ctrl+v?! Wat dat betreft mag ik van groot geluk spreken dat ik zo’n nineties kidje ben en m’n weg op internet en in Word beter weet dan in mijn toekomstige woonplaats Amsterdam (ja, dat is juist, toekomstige woonplaats, doe maar een dansje). Geen scripties schrijven met een oldskool pennetje en dan je net geschreven stukje weer wegkrassen om het vervolgens onder een ander kopje weer net zo leuk (alleen dan lelijker) opnieuw op te schrijven. Gewoon typen, selecteren en de ctrl-toets z’n werk laten doen.

Koud kunstje, zo’n scriptie.

thesis scriptie

2 thoughts on “De jeugd van vroeger

  1. Jaaaa, Ik Ben er zo eentje; heb mijn scriptie met de hand moeten schrijven. Best zielig he als je erover nadenkt. Tippex hadden we toen (van dat witte spul dat je over verkeerde tekst smeert, laat drogen en dan kun je er weer overheen schrijven…) maar geen control-c of v… Jee, hoe deden we dat inderdaad? Kan nu niet meer zonder! succes met je scriptie!

    1. Haha, leuk om te horen! Ik krijg er ook met de dag meer respect voor, vind het nu al een drama, zou al helemaal niet weten waar ik moest beginnen als ik m’n laptopje niet had!

Leave a Reply

