Mooi

Oh jongens en meisjes, soms, als je zo’n hele zondagachtige vrijdag (Tweede Kerstdag dus) de hele dag serie kijkend en internettend op de bank spendeert, kom je zoveel moois tegen. Na een heel seizoen Sex And The City er doorheen te hebben geknald, stuiterde ik op Larsson & Jennings. En nee dat is geen nieuwe serie. Of film. Of interieurmerk. Het is m’n nieuwe lievelingshorlogemerk. En iemand die mij goed kent, weet dat ik weke knietjes krijg bij mooie klokjes om polsjes en een zwak heb voor horloges. Dus. Larsson & Jennings. Bij deze.

larsson and jennings watch brown leather

En begrijp me niet verkeerd. Niks ten nadele van m’n prachtige Daniël Wellingtontje! Maar na een half jaartje (oké, drie à vier maandjes…) wordt het toch simpelweg weer tijd voor een nieuw uurwerk? Altijd tijd voor horloges als je het mij vraagt. Ik bedoel; tijd, horloge, die twee begrippen zijn al bijna synoniem aan elkaar! Daar moet naar geluisterd worden, toch?!

larsson and jennings watch silver

larsson and jennings watch black leather

larsson and jennings watch silver

Geef toe; na het zien van deze foto’s gaat je hartje toch sneller kloppen? Slaat je koopdrift op hol en wil je niets liever dan zo snel mogelijk zo’n mooie dingetje om je pols frutselen? Het is dat ik gewoonweg een ster ben in het in toom houden van m’n koopdriften, want anders stond ik nu, Tweede Kerstdag 21:00, springend voor de etalage van de juwelier. Oja, en geen eindeloos budget heb om moeiteloos over de balk heen te strooien. Ook dat…

Leave a Reply

